facebook google+ youtube rss

brylanty, diamenty

Brylantowy biznes

Choć brylanty nie należą do tradycyjnych form inwestowania, są niezwykle atrakcyjne - zarówno dla inwestorów, jak i osób poszukujących ochrony kapitału. Do takiej formy inwestycji nikogo nie trzeba przekonywać - przez ostatnie ponad 100 lat diamenty systematycznie drożały.

Brylanty to przyszłość inwestycji alternatywnych. Wciąż jeszcze mało znane na polskim rynku, pozwalają mnożyć pieniądze szybciej i skuteczniej, niż tradycyjne lokaty. Ich ceny od lat nieustannie rosną, prezentując niską zmienność i brak znaczącej relacji do innych aktywów. Diamenty to dziś jedna z najpewniejszych inwestycji i rynek, który czeka na Ciebie!

Przyszłość brylantowego rynku

Prognozowany popyt na diamenty przekroczy wkrótce światowe zasoby. To spowoduje znaczny wzrost cen i zapewni kontynuację trendów ostatniej dekady. Istniejące kopalnie mają już za sobą szczytowe wydobycie, a koszty eksploatacji rosną. W najbliższych latach nie planuje się uruchomienia nowych, znaczących kopalń. A warto wiedzieć, że na taką budowę potrzeba od 7 do 10 lat!

Podaż spada, a popyt rośnie, zwłaszcza w Azji. Chiny stały się już drugim na świecie rynkiem diamentów. Do tego dochodzi rosnące zapotrzebowanie na rynkach zachodnich, co wynika z rozpoznania diamentów, jako bezpiecznej inwestycji w czasach walutowego kryzysu. Diamenty stanowią bowiem świetne zabezpieczenie przed inflacją.

Przy wysokich cenach złota coraz więcej inwestorów zwraca się w kierunku brylantów. W fachowej prasie pojawiają się poważne publikacje i brylanty coraz wyraźniej widać na finansowym radarze. Dziś, gdy rynek jubilerski poszerzył się o zapotrzebowanie inwestycyjne, oczekiwane są dalsze, wyraźne wzrosty cen diamentów. Idealny moment na zakupy. Nie przegap szansy na interes życia!

Dla kogo brylanty?

Każdy może być Twoim potencjalnym Klientem. Brylanty to doskonała inwestycja. Eksperci są zgodni, że w dzisiejszych czasach aby zapewnić sobie bezpieczeństwo finansowe należy 20% portfela ulokować w metalach i kamieniach szlachetnych. Zakres cen pozwala na inwestycje dopasowane do możliwości finansowych każdego Klienta. Grupą docelową są zarówno osoby prywatne, jak i firmy, które chętnie lokują swoje aktywa w inwestycje alternatywne. 

Jak osiągnąć sukces na rynku brylantów w niepewnych czasach?

Jak wejść na drogę sukcesu? Jak poprawić strategię działania? Jak pracować mądrzej i efektywniej? Jak nadążać za zmianami na rynku?

Nawet, jeśli nie znasz odpowiedzi - ważne, że zadajesz sobie te pytania. Koniecznie zastanów się dziś, jak wpasować swój biznes w panujące trendy. Jasno nazwij swoje cele i zdecyduj, jak je osiągnąć. Zaplanuj swój sukces. Wcale nie musisz pracować ciężej. Wystarczy pracować mądrzej.

Rzeczywistość trzeba zaakceptować

Obserwowane zmiany na świecie to długotrwały proces. Należy spodziewać się kontynuacji niestabilności na rynkach towarowych i walutowych, które mają znaczący wpływ na podaż i popyt diamentów. Musisz się do tego przyzwyczaić i zaakceptować niestabilność, a przede wszystkim zrozumieć, że po okresach spadków zawsze przychodzi czas zwyżek. Ważne, by nie reagować na nie histerycznie i nie ulegać pokusom spekulacji.

W najbliższej przyszłości nie spodziewaj się powrotu do tzw. "normalności". Dzisiejsze czasy są niestabilne, ale możesz te szybkie zmiany wykorzystać. Nowa rzeczywistość nagradza tych, którzy szybko i skutecznie reagują na zmiany, przynosząc klientom odpowiednie produkty w odpowiednim czasie. Dystrybucja i sprzedaż są dziś znacznie ważniejsze, niż produkcja.

Coś więcej, niż produkt

Dziś najsilniejszy popyt na diamenty obserwujemy na Wschodzie. Wczorajsi dostawcy to dzisiejsi konsumenci. Setki milionów klientów w Indiach, Chinach czy krajach Dalekiego Wschodu to doskonały target dla międzynarodowych dystrybutorów. Co mają jednak zrobić lokalni, europejscy sprzedawcy? Nie mogą przenieść swojego biznesu tam, gdzie najsilniej rozwija się popyt. Nie szkodzi. Ważne, by uświadomić sobie, że podczas, gdy Wschód szybko się rozwija, Zachód wcale nie znika.

Wraz z globalnym przesunięciem się procesów podaży i popytu na diamenty dokonała się ważna zmiana. Dystrybucja jest dziś ważniejsza niż produkcja, która bez marketingu i sprzedaży jest jak statek na suchym lądzie. Produkt jest tylko tak dobry, jak jego marketing. Ty jesteś tak dobry, jak Twoja umiejętność sprzedaży. Dziś, w niepewnych czasach i w trudnym środowisku, jest tylko jeden sposób, by zbudować silny, stabilny biznes. Receptą na sukces jest uczciwe dostarczanie klientom nie tylko produktu, ale i tzw. "wartości dodanej". A brylant to więcej, niż inwestycja.

Zasiej diamentowy sen

Wiadomość dla światowych producentów i dystrybutorów to "Idź na Wschód", ale hasło dla zachodnich sprzedawców to "Idź głębiej". Teraz, bardziej niż kiedykolwiek, musisz skoncentrować się na odbudowaniu i pozycjonowaniu diamentowego snu w umysłach milionów młodych konsumentów. I przede wszystkim musisz sprawić, że i diamenty, i Ty będziecie atrakcyjni w nowoczesnym świecie zbudowanym z symboli, ikon i atrybutów statusu.

Zanim zaczniesz sprzedawać diamenty nowemu pokoleniu konsumentów, musisz nauczyć się, jak sprzedać siebie. Twoi klienci powinni nie tylko Ci ufać, ale także podziwiać i chcieć się z Tobą identyfikować. Nowe pokolenia są gotowe, by sprzedać im diamenty. Nie czekaj, aż same do Ciebie przyjdą. Ty wyjdź do nich pierwszy i zasadź ich umysłach podniecenie. Spraw, że kupowanie diamentów stanie się ciekawym, wesołym doświadczeniem.

Poza młodymi ludźmi i powiązaną z nimi lukratywną branżą ślubną, istnieje ważne pokolenie wyrafinowanych klientów w średnim wieku dla których brylanty to symbol trwałości i zaangażowania. Sprzedaj im produkt i te idee. Tym lepiej, że produkt jest drogi. Powinien taki być, jeśli ma nieść wartości.

Pamiętaj także, że często ważniejsze, niż sprzedawanie produktu jest tu sprzedawanie okazji.

Zaprojektuj swoją przyszłość

Zaakceptuj fakt, że nie możesz kontrolować świata. Możesz cieszyć się możliwościami i wyzwaniami, które przed Tobą stawia. Przemyśl swoją strategię: co sprzedajesz, komu, jak i dlaczego. Odpowiedz sobie na pytania kim jesteś, co lubisz robić, w jaki sposób myślisz i przede wszystkim - jaką wartość dodasz do oferowanych produktów.

Nie bój się zmian. Spodziewaj się ich. Wymyślaj siebie na nowo tak często, jak to potrzebne. W brylantowym biznesie to Ty jesteś najważniejszy.

Masz pytania?

Wypełnij formularz. Nasz doradca skontaktuje się z Tobą w dogodnym dla Ciebie czasie.



Lub zadzwoń na naszą infolinię pod numery:

+48 91 419 06 60
tel/fax +48 91 407 12 02
+48 606 98 22 77
+48 606 98 22 76

wypełnij ankietę inwestora

podaj swój adres email aby otrzymywać informacje o nowościach